Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2012 18:48 - Бъдете различни!
Автор: kostas Категория: Забавление   
Прочетен: 1287 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 05.08.2012 18:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Дебел човек искал да отслабне и решил да се обади на обява във вестника, в която пишело:
- Само сега може да отслабнете с 5 кг за 1 ден!.
Звъннал той и се разбрали. След малко на вратата се звъни, човека отваря, а там готина мацка, която държи табела:
- Ако ме хванеш съм твоя!.
Гонил я,гонил я, ама не успял да я хване. Изтеглил се и гледа, че наистина свалил 5 кила. На другия ден звъни пак на рекламата, само че казал, че иска да свали 10 кила и процедурата се повторила, и той свалил още 10 кила. Накрая се обадил и казал, че иска да свали 20 кила, а отсреща му казали :
- Сигурни ли сте, господине?, а той се съгласил. Звъни се след малко на вратата, а там огромен, дебел чернокож с надпис:
- Ако те хвана си мой!
* image - Госпожице, танцувате ли?
- Да.
- Слава Богу! А аз си помислих, че ток ви е ударил...

*


image Седя си на фотьойла, чета си вестник, с едно око следя и мача по телевизията, пийвам си биричката, хапвам си чипс, с единия крак галя кучето - и влиза жената и започва да ми се кара, че нищо не правя!
*

image Mъж звъни на вратата на тъща си.
Тъщата:
- Здравей зетко! Какво те води насам?!
- С жената се скарахме, и тя ми каза да вървя по дяволите.

*


image Качва се в автобуса пиян мъж. По някое време идва контрольор, а се оказва, че пияният е без билет:
- За ракия имаш пари, а за билет - не?
- Ама аз бях на гости и един приятел даде ракия - оправдава се пияният.
- А защо не ти даде за из път?
- Как да не ми е дал...- и вади от джоба си шише ракия.

*
image Един мъж умрял и отишъл в рая, където го посрещнал свети Петър.
- С какво си си изкарвал прехраната?
- Бях безработен.
- Безработен, а? - замислил се свети Петър. - А през живота си вършил ли си добрини?
- Да. Веднъж си вървях по улицата и видях група рокери, които се канеха да пребият едно беззащитно момиче. Затова му се притекох на помощ, хванах водача на рокерите за косата, силно го ритнах в слабините и му казах да се разкара.
- Това е похвално - като прелиствал досието на мъжа, отбелязал свети Петър. - Но не виждам никакво сведение за този случай. Кога е било това?
- Преди около пет минути.

*
image Полицай се прибира рано сутринта у дома целият разрошен, мирише на парфюм и по яката на ризата следи от червило...
Жена му го чака:
- Къде беше?
- На работа.
- На каква работа бе, до сутринта?!
- На каква, на каква!? На засада бях.
В това време от кухнята излиза тъщата и с ирония пита:
- Е, и как мина? Засади ли го?
 
*
image Мъж към жена си:
- Скъпа, не трябва да ходим на море тази година.
- Защо?
- Вкъщи имаме отлив на приходи и прилив на сметки.
***
- Къде ще карате отпуската с мъжа си?
- Ако Боби ни върне парите, ще отидем на море.
- А ако не ги върне?
- Тогава ще отидем при Боби.

*
image Много дебела пациентка пита професор - диетолог:
- Кажете, професоре, какви упражнения са полезни за отслабване?
- Препоръчвам ви да си въртите главата отляво - надясно и отдясно- наляво...
- И колко често да го правя това?
- Всеки път, когато ви предлагат ядене...
*
image

Две блондинки си говорят:
- И като почна да ми се натиска, му казах директно, че не искам да го виждам повече.
- И той какво?
- Стана и изгаси лампата.

)))
image

Зад волана е блондинка. Мъжът й си пие бирата на съседната седалка. Минават засада на катаджии. Мъжът:
- Предупреди насрещните шофьори, премигни им... Не с очи, ма!





Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kostas
Категория: Други
Прочетен: 3274169
Постинги: 1970
Коментари: 3540
Гласове: 5324
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031