Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2015 12:47 - „Българите са си сложили задник за държавен глава“
Автор: kostas Категория: Други   
Прочетен: 3070 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 06.04.2015 13:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Г-н президент, какво ви накара да реагирате толкова остро на едно обикновенно изказване на американски посланик?

– Вие бяхте от България, нали? Не се учудвам на въпроса ви, като се има предвид, че сте си избрали задник за държавен глава. Учудвам се, че сте се осмелили да отразите моето отношение като чешки президент, към един недопустим акт на вмешателство от страна на американският посланик, като се има в предвид, че във вашата страна не се отправя публична критика, дори към хора, които ръсят акъл по медиите само защото са спонсорирани от Щатите.

image

Но да ви отговоря: Първо, аз съм избран за президент от чешкия народ и като такъв съм длъжен да се съобразявам с неговото настроение. Второ, аз съм длъжен да помня историческата истина и да не позволявам тя да се потъпква и изкривява с оглед на каквито и да било геополитически интереси. Да не отида на парада на победата в Москва, означава да реабилитирам Фашизма в неговите най-опасни форми. Всеки, който откаже под натиск да присъства на този парад, е мекотело, а именно такива мекотели са допринесли за първоначалното набиране на мощ на хитлеристка Германия, разбира се и разни геополитически интереси, подобни на американските днес. Аз отивам там, за да покажа на руския народ, че ние не забравяме неговият решаващ принос за победата над този античовешки режим, и че жертвите които те са дали за извоюването на тази победа не са били безсмислени.

– А какво е мнението ви за българският държавен глава, който категорично отказа да отиде на този парад и се вслуша в посланието отправено от американска страна?

– Мнението ми . . . Аз го казах – вие българите сте си избрали задник за държавен глава. Но това не ме учудва, като знаем, че вашите управници тогава са били съюзници на хитлеристка Германия. Явно националните катастрофи, които сте преживели като народ, не са ви научили да различавате истинските хора от марионетките. По сервилен президент от вашия, аз не съм виждал, от него тече лой и слюнка при всяка среща с представител на американската власт. Аз имам подарък за него и ще се радвам да му го предадете – това е портрет на Хитлер, да си го закачи в президентството и да го поздрави на 9-ти май. И да добавя, за вашият президент, вратите на Пражкия замък също са затворени.

– А към българите имате ли някакво послание?

– Да спрат да мислят за търбуха си и да започнат да мислят за бъдещето на децата си. Да се съберат и да изметат подлизурковската каста, която е узурпирала властта в държавата и да извоюват своята истинска независимост, така както го правят гърци, унгарци и ние. Трябва да разберете, че като членове на европейският съюз, вие имате право на собствено мнение и на налагане на вето върху решения, които смятате за погрешни, а не само да се съгласявате с всичко, което някой, който не ви познава ви налага като решение

image

Блиц интервюто дадено от чешкия президент , по повод на безпрецедентната забрана, която наложи на американския посланик.


image




Гласувай:
7



1. getmans1 - Друго си е, лично да поздравиш новия и най-главен РАШИСТ, ...
06.04.2015 12:55
... макар че сега не му е времето!

https://neverojatno.wordpress.com/
цитирай
2. kostas - getmans1 ... макар че сега не му е времето!
06.04.2015 13:14
:) Времето днес е дъждовно и мрачно (в моят район) ,та една вътрешна усмивка е за предпочитане . И теб те поздравявам - https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kostas
Категория: Други
Прочетен: 3274172
Постинги: 1970
Коментари: 3540
Гласове: 5324
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031