Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 17:58 - Турска реклама с Хитлер шокира евреите!
Автор: kostas Категория: Забавление   
Прочетен: 1607 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хитлер ръси реплики на „майчин език” в реклама за шампоани, но в световен план използването на „Великият диктатор” не е ново

Хитлер продължава да провокира ужасяващи реакции дори над шестдесет години след смъртта си. На това разчитат и не съвсем даровити автори на реклами, защото мине – не мине време и цопват в ефира диктатора да популяризира стоки или услуги.

Последната издънка на пишман творците е с произход от Турция. Съседите ни в стремежа си да бъдат атрактивни, дори по гротески начин, са пуснали по телевизиите съвсем кратък клип – само 12 секунди, който показва чернобели архивни кадри с лицето на нацизма на политически митинг.

image

Хитлер се звери в реклама за шампоан

Хитлер сипе монолог на „майчин език” във възхвала не на Третия райх, а на обикновен шампоан с класическо „арийско” име – „Биомен”.

Говорещите турски разбират посланието на чичко Хитлер, който истерясва по въпроса, че мъжете не трябва да използват дамските продукти. Слоганът на рекламата е „100 процента мъжки шампоан“, а крещящото обръщение гласи:
„ако не носите роклята на жена си, не трябва и да използвате и шампоана й.“

На някой идеята може да се стори забавна, но клипа предизвика истински шок и вълна от недоволство сред еврейската общност по целия свят.

„Използването на Хитлер, чиято жестока идеология причини смъртта на милиони хора, в реклама, за да бъде тя различна или да популяризира продукт, е неприемливо“, се обърнаха в сайта си ръководителите на еврейската общност в Истанбул. От там дори са писали на фирмата Biota Laboratories, която произвежда шампоана, за да спре гаврата с нестихващата еврейска драма. Към момента обаче компанията демонстрира изненадващо дебелокожие и отказва да спре клипа и отвръща на нападките, че е насочена за хора с чувство за хумор.

По казуса явно ще се произнесе рекламната комисия към министерството на индустрията в Турция, за да се стигне до окончателно решение.

По това време само преди три години в и България беше истипосан по билбордове и Хитлер, и други диктатори по поръчка на агенция за маркетингови изследвания. Така наречената “тизър кампания” запали широкото недоволство и въпреки привлеченото внимание, общинарите постановиха демонтирането на скандалните билбордове с Хитлер.

Н. Димитрова





Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kostas
Категория: Други
Прочетен: 3285873
Постинги: 1970
Коментари: 3540
Гласове: 5324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930