Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2013 18:22 - ПОЛУЧИХМЕ ИНФОРМАЦИЯ, ЧЕ ТАЗИ ВЕЧЕР НА ОРЛОВ МОСТ ЩЕ СЕ ПРЕДИЗВИКАТ ГРАЖДАНСКИ РАЗМИРИЦИ С АРМИЯТА.
Автор: kostas Категория: Други   
Прочетен: 3548 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ХОРА! В МОМЕНТА ТОВАРЯТ ЦИГАНИ И Т.НАР “ЛУМПЕНИ” В АВТОБУСИ ЗА ДА ГИ ЗАКАРАТ ОТ ДУПНИЦА ДО ПОЗИТАНО. ЯВНО НЯКОЙ ИСКА КРЪВ! ПОСЛЕ ЩЕ ОБВИНЯТ НАС – ПРОТЕСТИРАЩИТЕ ЗА ТОВА! В ПЛОВДИВ ГИ ТОВАРЯТ НАПРАВО ОТ МАСИТЕ В КАФЕТАТА! МОЛЯ, РАЗПРОСТРАНЕТЕ ИНФОРМАЦИЯТА, С ЦЕЛ ДА СЕ РАЗГРАНИЧИМ ОТ ТОЗИ ОПИТ ЗА ОПОРОЧАВАНЕ И ОКЪРВАВЯВАНЕ НА ПРОТЕСТИТЕ И ЗА ДА НЕ СЕ ПОДАВАТ ХОРАТА НА ПРОВОКАЦИИ! КОПИРАЙТЕ ГО И В ДРУГИ СЪБИТИЯ, ДО КОИТО ИМАТЕ ДОСТЪП”

Чия и каква е целта, за да се търси дестабилизация на обществото у нас?!

image

Протестите не секват и след оставката на правителството

На този въпрос някой тепърва ще трябва да търси отговор, но е факт, че дори след оставката на правителството, обстановката в България не може да се нарече спокойна.

В мрежата вече вървят предупредителни съобщения за готвените провокации. Публикуваме част от тях дословно:

„ВНИМАНИЕ, ВНИМАНИЕ: ПОЛУЧИХМЕ ИНФОРМАЦИЯ, ЧЕ ТАЗИ ВЕЧЕР НА ОРЛОВ МОСТ ЩЕ СЕ ПРЕДИЗВИКАТ ГРАЖДАНСКИ РАЗМИРИЦИ С АРМИЯТА. ЦЕЛТА ВЕРОЯТНО Е ДА СЕ ДЕСТАБИЛИЗИРА ГРАЖДАНСКОТО ОБЩЕСТВО В БЪЛГАРИЯ, ЗАЩОТО ТО НЕ Е ИЗГОДНО ЗА НИТО ЕДНА ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ!МОЛБАТА НИ Е ИЛИ ДА НЕ ИЗЛИЗАТЕ, ИЛИ БЪДЕТЕ КРАЙНО ВНИМАТЕЛНИ И НЕ СЕ ВПУСКАЙТЕ В АГРЕСИВНИ ПРОТЕСТИ. ПРОТЕСТИТЕ ТРЯБВА ДА СА МИРНИ И ДА НЕ СЕ НАСАЖДА ИЗЛИШНО НАПРЕЖЕНИЕ. СПОДЕЛЕТЕ ТОЗИ СТАТУС И СЕ ОБАДЕТЕ НА БЛИЗКИ И ПРИЯТЕЛИ, КОИТО ТАЗИ ВЕЧЕР ЩЕ ИЗЛЕЗНАТ НА ПРОТЕСТ …. ЛЕГАЛНИЯТ ПРОТЕСТ Е В НЕДЕЛЯ НА 24.02. 2013 ГОДИНИ – ВСИЧКИ ДРУГИ АГРЕСИВНИ ПРОТЕСТНИ ДЕЙСТВИЯ СА ЦИРК И МАНУПУЛАЦИЯ НА ВЛАСТТА…”


Днес в парламента също се чуха гневни реакции по повод на информацията, че към столицата идват платени участници в протеста в подкрепа за Бойко Борисов. Някои от депутатите предрекоха, че може да се стигне до много опасни размирици у нас и това е представлява заплаха за сигурността на държавата.

Народът се разцепи след като любимецът на симпатизантите на ГЕРБ си тръгна. Вече дни наред вървят словесни престрелки между неговите хора и тези, които смятат, че това правителство се е провалило в управлението си. На вчерашния протест пред сградата на народното събрание се наложи полицейски кордон да охранява двете групи, които излязоха на улицата едновременно и опитаха да се слеят, за да се саморазправят по между си. Това беше предотвратено, но както изглежда напрежението продължава да витае във въздуха.

Лина Максимова+





Гласувай:
15



1. hynky - УБИТ преди няколко години, казвал: Бойко взе парите и избяга
21.02.2013 18:36
един представител на подземния свят, разстрелян преди няколко години, казва:

"Бойко взе парите"

Думите му били записани със СРС и приложени в делото "Цвете" за сръбския мафиот Сретен Йосич
цитирай
2. hristo27 - Не е цвете, бе. Делото е "Ла...
21.02.2013 19:12
Не е цвете, бе. Делото е "Лале", къде си тръгнал да коментираш неподготвен?
цитирай
3. aveboko - БОЙКО, СВИНЕвъде! Развод ми дай, развод ми дай! И повече не ме мъчи! Вземи ми панелите, топлофикация,но въздухът ми остави. Развод ми дай, развод ми дай и повеч
21.02.2013 21:29
БОЙКО, СВИНЕвъде! Развод ми дай, развод ми дай! И повече не ме мъчи! Вземи ми панелите, топлофикация,но въздухът ми остави. Развод ми дай, развод ми дай и повече не ме мъчи. Вземи си ГМО-краставицата, ГМО-картофите, ГМО-тиквите, панелите! Но въздухът ми остави!
цитирай
4. gocho52 - Аз протестирах мирно във Варна.
21.02.2013 21:30
Бойко падна и това ми стига.
Спирам, нататък е анархията...
цитирай
5. kamosutrov - Аз получих информация, че армията си е умряла от смях, като е прочела поста ви
22.02.2013 00:08
Аз, отделно. :-))))))))))) Абе хора! Вие ли сте изкукали, нас ли ни взимате за изкукали, или просто инструкторите ви не са в ред? Утре напиши пост, че от достоверен източник сте разбрали, че Първа ловна бригада чисти пушките и реди джепането, за да стреля по прасетата, които привържениците на Доган ще пуснат като контрапротест срещу Борисов.
цитирай
6. nicodima - Ако не помните сценария за палежа на Партийния дом, хайде спомнете си го!
22.02.2013 09:15
При достатъчно количество обществен разум, нищо няма да стане!
Армията едва ли ще се намеси, защото все още има действащи институции.
Властта не се оставя на самотек, тя се предава от една политическа партия на друга при действащи Парламент и Президентство.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kostas
Категория: Други
Прочетен: 3285780
Постинги: 1970
Коментари: 3540
Гласове: 5324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930